ویژگی کاربردی نسخه ۶۴ کروم برای اندروید

بیش از یک ماه از انتشار نسخه (پایدار) قبلی کروم که گوگل برای اندروید منتشر کرده است می گذرد که در برخی ویژگی های گوگل کروم بهبود ایجاد کرد. و امروز گوگل کروم ۶۴ منتشر شده که پیشرفت بیشتری در این مرورگر تلفن همراه به وجود آمده است.

یک نکته مهم وجود دارد که کروم ۶۴ را بهتر از همه نسخه‌های پیشینش می کند؛ نسخه ۶۴ این مرورگر به سایت‌ها اجازه باز کردن پنجره یا تب جدید تبلیغاتی بدون اجازه کاربر نمی‌دهد و از آن به شدت جلوگیری می‌کند.

همچنین مرورگر تنظیمات جدیدی دارد که به کاربر اجازه می دهد صدای (تمام) وب سایت را قطع کند. شما می توانید از قسمت تنظیمات، بخش تنظیمات منو سایت (Site settings menu) به این تنظیمات دسترسی داشته باشید.

برای کسانی که استفاده کمتری از کروم داشتند گوگل یک راهنما اضافه کرده است که به راحتی شخص بتواند ویژگی های مرورگر و فضای رابط کاربری آن را درک کند. به یاد داشته باشید که نسخه جدید کروم در مراحل نهایی قرار دارد بنابراین ممکن است چند هفته ای زمان ببرد تا برای همه کاربران در گوگل پلی ظاهر شود.

درباره‌ی کاوه حسین آبادی

مدرس دانشگاه و مدیر مدرسه، امیدوارم مطالبی که در سایت قرار داده میشود بتواند برای شما عزیزان مفید باشد. منتظر نظرات سازنده شما هستیم.

همچنین ببینید

جلسه سوم ضمن خدمت اسکرچ نسخه3

جلسه سوم دوره ضمن خدمت اسکرچ در مرداد 1400 در قالب 24 ساعت ضمن خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *